01082017 Planlagt træning

Efter jeg har modtaget mit nye sjippetov – Crossrope har jeg trænet med 1lb Intensity rebet og det har skabt en masse vabler på mine hænder.
Derfor virker det lidt svært at skulle træne vanlig kettlebell pt.
Det er jeg lidt irriteret over. Sjippetovet er godt og det er rart at mærke så god vægt i det, men hænderne skal helst kunne holde til det.

Planlagt træning for imorgen (skånsom for hænderne):

  • Led mobilitet * 5 minutter
    • ankel rul hvert ben * 10 hver side
    • Knæ rul hver side * 10
    • hofte cirkler hver vej * 10
    • leg swings hvert ven * 10 (jeg så denne i Steve Cotters bog)
    • Arm sving (efter mit konflikt håndterings kursus er jeg begyndt at køre modsat retning for armene) * 10 hver vej
    • Dynamic clapping * 10 (også set i Steve Cotters bog)
    • neck tilt * 10
    • kig til siden * 5 hver side
    • øre-til-skulder * 5 hver side
  • A1 TGU 20kg e.s. * 3 reps
  • A2 Row 24kg e.s. * 6 reps
  • A3 Press 16 / 20kg e.s. * 4 reps
  • A4 Squat 2*20kg * 6 reps
  • A5 Hindu push up * 5 reps

A1 – A5 * 5 sets

Indoor bike easy pace 5 km (formentlig 15 – 18 minutter).

Skriv et svar

