26072017 Program A

  • Opvarmning
  • LC 16 kg 2,5min arbejde e.s / 2 min hvile * 3 sets 

Første dag med svedbånf på armene. Det var rigtig behageligt og træningen var ikke så hård for lårene. Jeg kører stadig hurtigere end 8rpm. De 20 rep jeg burde få på 2,5 min efterlod mig med mellem 15 – 37 sekunder i hver ende som jeg brugte på hvile. Det er normalt jeg kører for hurtigt. 

  • BOSU Halo 16 kg * 5 rep
  • Row 24 kg e.s. * 5
  • Squat 2*20 kg * 5 (ikke hårdt idag)
  • 1 leg DL 2*12 kg * 5 e.s
  • 1h swing 24 kg * 5

3 sets af ovenstående. 

  • TGU 20 kg e.s. * 1
2 thoughts on “26072017 Program A

Skriv et svar

