01072017 Program A

  • Led mobilitet * 5 minutter
  • LC @16kg 90 seconds e.s, 120 seconds rest * 3 sets

 

5 sets:

  • A1 Halo @16kg * 5
  • A2 1 arm row @ 28kg * 5 e.s.
  • A3 Squat 2*20kg * 5 reps
  • A4 1 leg RDL 2*12kg * 5 reps e.s.
  • A5 1H swing (jeg gik ud fra det var det du mente i programmet?) @24kg * 5 e.s.

 

Jeg lavede træningen idag med VL sko – primært fordi jeg ikke kunne finde dem med flad sål. Jeg ved ikke om det gav mig en fordel i C&J – det var ikke noget jeg lagde mærke til.

LC gav sved på panden – men så var det heller ikke værre.
Jeg holdt fokus på at holde kb tæt på kroppen under back drop.

1 arm row var tung – men det var fremgang ifh til sidst jeg havde øvelsen.
Jeg lavede den fritstående, hvilket gik men balancen når jeg havde venstre ben fremme var ikke god og det gjorde jeg flere gange måtte finde balancen igen, ved at støtte kb til gulvet. Samtidig fik jeg ikke skulder bladet så langt tilbage som med modsatte arm.
Højre ben fremme gik uden problemer (læs: stadig tungt 😉 ).

Squat var tungt!!!
Mere er der ikke at sige om det. Det gik dog heldigvis.
Jeg tvinger kuglerne op i rack position en ad gangen ved at bruge momentum fra svingning med 1 arm ad gangen.

1 leg RDL – igen dårlig balance med venstre fod fremme.
Denne øvelse kan jeg ikke støtte mig til noget ved, som jeg kan med 1 arm row.
Jeg gætter på det bare er et spørgsmål om øvelse for at få balancen…?
Ikke noget med at støtte til en ribbe, som sidst jeg havde øvelsen på programmet.
Det virker dog som om 1 leg RDL 2*12kg giver en smule mere stabilitet ifh til med kun en kb.

1H swing 24kg – ikke de store problemer ud over at jeg skal få styr på den hårde hud i hænderne.
Det nev lidt i håndskiftene de gange jeg lige fik fat i håndtaget, så huden blev presset mod fingrene.

Ellers en ok træning.
Jeg føler mig ikke så udmattet, som efter 20 minutters EDT, men det er nok bare et spørgsmål om tid før du får mig ned med nakken her også 😉

Jeg smutter til Grækenland imorgen.
Der er fitness rum på hotellet, men med små 45 Celsius og alene med min datter tror jeg ikke jeg kommer til at træne meget.
Det bliver nok mere et spørgsmål om en masse timer i swimming pool dagligt 😀

Hav en god ferie i det franske, Thierry 🙂

Skriv et svar

