23062017 Program B

Stadig øm i venstre håndled og enkelte smerter, men langt bedre end de sidste dage. 

Jeg ville forsøge med et program og overvejede lettere kugler, men besluttede mig for istedet at tage det roligt og stoppe hvis det blev slemt. Målet var bare at komme igennem uden smerter og uden det gør ekstra ondt imorgen. 

  • Led mobilitet * 5 minutter

A1 – A3 * 5 set:

  • A1 TGU e.s. 20kg * 1
  • 2 arm swing 32kg * 10
  • Sjip high knees * 10

EDT 20 minutter skiftende Clean & Jerk 16kg og Jump squat:

  • C&J venstre: 6-5-5-5-5-5-5-5-5-2 48
  • C&J højre: 6-5-5-5-5-5-5-5-5-2 48
  • JS 6-5-5-5-5-5-5-5-5-2 48


  • Halo 16kg * 6

Smerter når jeg støttede på venstre hånd under TGU og de sidste 2 C&J, men eller var det ok.  Det der faktisk gjorde mest ondt var da jeg var færdig med Halo og svang kuglen nedad for at bære den til hylden. Da jeg greb den med begge hænder i normal position kom der et jag af smerte. 

Skriv et svar

