19062017 Alternativ træning

Venstre håndled gør fortsat ondt når jeg roterer i det og jeg skal igennem en fysisk dag imorgen for at bestå mit kursus. 

Jeg ved ikke om det er pga den nye øvelse eller kurset jeg har fået ondt – det er ikke blå mærker men bare smerter ved rotation. 

Jeg har ingen ide om jeg bør give hånden total hvile eller om det et ok at bruge den til smertegrænsen. Indtil videre træner jeg helst kun øvelser der ikke involverer rotation eller unødig belastning af håndleddet. 

  • 1H swings 16kg e.s * 50 – 50 – 30 – 20
  • Indoor bike 16:30 min = 9,50 km
  • Stair Master 600 steps
3 thoughts on “19062017 Alternativ træning

  1. do not train to pin. leave the exercises that give problem out for a week, see how it goes. wrist locks can really hurt from a while I remember from my martial arts days…

    • Understood.

      1H swings felt decent as long the Bell did Not wobble (i Got tired).

      Not sure if is the clean and jerk or the course.
      Upper arms and Beck full og bruises from getting grabbed and tried choked.

Skriv et svar

