09062017 Program A

  • Led mobilitet * 5 minutter
  • 300 sjip tap toe (utroligt dårligt – jeg savner mit eget sjippetov)
  • Down dog cobra BOSU * 5
  • 1 arm swing 16kg e.s. * 5
  • 1 arm swing 20kg e.s. * 5
  • Clean 12kg e.s. * 5
  • Clean 16kg e.s. * 5
  • Bump 12kg e.s. * 5
  • Lockout 8kg e. s. * 5
  • Jerk 16kg e.s. * 5
  • Clean & Jerk håndskifte hvert ½ minut * 4 minutter (ikke hårdt)
  • A1: Renegade 12kg e.s. * 5
  • A2: High pull 12kg e. s. * 5 (ikke hårdt)
  • A3: Squat 2@16kg * 8 (tungt)
  • A4: Hindu push up * 5 (jeg kan ikke helt finde ud af Persian så jeg tænker 5 Hindu er bedre end 8 af noget jeg ikke kan finde ud ad – de 5 går ok)
  • A5: 1 leg RDL 8kg e. s. * 5

A1 – A5 * 3 sets.

Alt i alt god træning, selvom jeg ikke følte mig oplagt fra starten.
Jeg sveder stadig sindssygt meget!!!! Så meget de store bodybuildere kommer hen til mig mens jeg træner og kommenterer det.  De mener åbenbart ikke det er normalt at svede så meget – jeg kan ikke lure om det er fordi de synes det er ulækkert.

Skal vi til at sætte tid på dette program for at holde mig fra at tage pauser?

Skriv et svar

