30052017 Teknik træning

En travl dag med en vigtig eksamen imorgen, men jeg tog mig tid til en gåtur og en tur i træningscentret. 

  • Led mobilitet * 5 min

3 sæt:

  • Sjip * 100
  • 1 arm swing @16kg e.s * 10
  • Clean @12kg e.s. * 10
  • Bump @12kg e.s. * 5
  • Lockout @8kg e.s. * 5
  • Jerk @12kg e.s. * 5
  • Clean and Jerk @12kg * 3
  • TGU @20kg e.s * 3
  • Halo @16kg (BOSU) * 5
  • 1 arm swing @16kg e.s * 10

Ingen smerter i knæ. Jeg er opmærksom på at gøre det så skånsomt som muligt. Største udfordring idag var at komme til en god rack position fra clean and jerk og få brugt benene til bump delen. Det blev mere til armene idag, men alt i alt en behagelig træning som jo vel udgør det du mener er opvarmningen 😉

Til info er jeg gennemblødt og det tog ca en time – men jeg nød det 🙂

Skriv et svar

