16053017 Taljemål, skulder og plan fremover

Har aftalt med Thierry vi begynder nyt forløb hvor målet vil være udholdenhed og indførelse af øvelser som clean and jerk samt snatch (spændende hvor ondskabsfulde de så bliver). 

Samtidig vil jeg forsøge at skrive en slags mini-log over hvad jeg spiser og hvornår. Det virkede for +10 år siden da jeg kvittede smøgerne, så forhåbentlig vil det også gøre mig mere bevidst om det nu og virke motiverende. 

Pt er taljen 102cm – jeg kan ikke huske de andre mål Thierry sagde var mere relevante end hvad vægten viser. 

Den sidste uge har jeg dels dovnet den for at hvile skulder og nakke efter jeg blev slået på jobbet og dels trænet mest med sjippetov og cykel. Igår forsøgte jeg med TGU – det gik uden smerter og jeg var ikke hæmmet af stivhed længere men manglede lidt af den tidligere stabilitet i skulderen. Idag er en ny dag og planen er at forsøge med fuldt program – hvorfor jeg vil opdatere denne post når jeg har trænet. 

  • Led mobilitet 2 min
  • Sjip tap toe 600
  • TGU E.S. 20kg 5 rep
  • 2H swing 24kg 10 rep, 25 sek rest, 10 sets
  • Halo 16kg 5 rep
  • Forsøg på sjip = No go!

T-shirten er helt ny og en ‘Keeps you dry’

Skriv et svar

