08042017 Tjaa…

Jeg HAR trænet idag! 🙂

Lysten var bare ikke så stor efter Leo droppede sit program så det blev til 

  • Led mob * 2min
  • Sjip *500
  • Warm up cirquit * 3 (squat 20kg*10, Halo 16kg *5, Frog pump *10 og Hindu * 6)
  • 2 hånds swing 16kg * 10 * 5 set
  • TGU 12kg * 1 e. S. * 5 set

Derefter droppede jeg det til fordel for en gut i centret viste mig sit maveprogram og jeg viste ham nogle af kb øvelserne. Vi var begge enige om bagefter den anden var vildt syg pga at kunne holde til det 🙂

Ikke den mest produktive dag, men ret social. Jeg mangler for vildt mulighed for at træne hjemme. FW har ingen tidshorisont på de nye kugler og kun sæt i op til 20kg. 

Besøgte et andet center det kun havde enkelte kb også op til 20kg og ingen planer om flere  

Skriv et svar

