25022017 Supplerende træning

Var en smule stiv i skuldrene idag. Måske er det snart på tide jeg begynder med en smule udstrækning efter træning. Den del af programmerne har jeg aldrig beskæftiget mig med. 

Dagen idag er gået med at se på hus og spise god mad, så lidt bevægelse inden aftentid virkede som en god ide 🙂

Let træning da jeg ikke ville køre mig træt inden program B imorgen kl 07:00. 

  • Indendørs cykling Quick start niveau 16. 15km på 28:10min
  • 500 sjip
  • Skulder rul
  • Halo 16kg – 5 rep
  • Passiv hæng 10 sek
  • Indendørs cykling Quick start niveau 16. 5km på 09:20min
Skriv et svar

