19022017 Program A (del

Opvarmning:

  • Led mobilitet * 2 min
  • Sjip * 5 min
  • Warm up Circuit * 2 sets
    • Squat 16kg * 5
    • Halo 16kg * 5
    • Hip bridge * 10
    • Hindu push up

Udenfor runde:

  • TGU 12kg E. S. * 1 rep * 5 sets
  • Warrior ISO hold 15 sec E. S. * 2 sets

30 min runde:

  • 2 hånds swing 32kg * 10
  • Press 16kg E. S. * 3
  • Squat 28kg * 10
  • Chop / lift (problem med at skifte elastik i denne øvelse er at hvis jeg ikke får lige mange rep i hvert kvarter træner jeg den ene bevægelse mere end den anden. Også i tvivl om hvordan jeg skal placere benene i denne øvelse. Skal forreste bøjede ben være det nærmest ankerpunktet? Det virker som om det kommer i vejen for elastikken).
  • Arm row 28kg * 5 (jeg glemte denne var med i programmet, så ikke lavet)

Press gik fint.
TGU en smule ujævn i skulder stabilitet, men jeg er sikker på det bare var pga den øgede vægt og nok skal komme med styrken.
Squat stadig den begrænsende faktor – de ekstra reps får lårene til at syre til. Håber på bedring af dette.

Dejligt at være i gang igen og med min kommende vagtplan den kommende måned ser det ud til jeg igen kan køre træning regelmæssigt, hvilket Leo også er indstillet på vi skal tilbage til.
Største problem disse dage er min psoriasis er i eksplosivt udbrud. Jeg er lidt øm omkring maven og fælder som et juletræ. Sover utrolig dårligt.

 

 

One thought on “19022017 Program A (del

  1. Andreas, you think too much 🙂
    Chop / lift: hvis jeg ikke får lige mange rep i hvert kvarter træner jeg den ene bevægelse mere end den anden.
    so what? what’s more important is that you get the same number of reps on each side. which you should do since you’re supposed to both both sides before moving on to the next exercise.

    Også i tvivl om hvordan jeg skal placere benene i denne øvelse. Skal forreste bøjede ben være det nærmest ankerpunktet?
    Yes, if you’re pulling from high to low. and opposite if from low to high.

Skriv et svar

