12022017 Hjemmetræning

Indtil Torsdag er min datter her fuld tid og jeg har svært ved at finde tid til at tage i træningscenter, da hun dels er ked af det når jeg foreslår at smutte. Hun vil helst være sammen med mig og føler sig utryg ved jeg går når hun er puttet. 

Jeg har brugt igår og idag på at lave få, enkle øvelser for ikke at gå helt i stå og samtidig passe på skulderen som er i bedring men stadig en smule øm og mindre stabil i lock out end normalt. 

Igår lavede jeg 5*10 rep (med MEGET lang tid imellem)  goblet squat med 28kg. Det er tungt at øge fra 5 til 10 rep men helt sikkert noget jeg vil kunne træne mig op til. Største udfordring er jeg føler at have brug for sindssyg lang hvile imellem de ti rep. 

Idag har jeg lavet 5*3 rep KB Press med 16kg med fokus på ordentlig teknik. Det er stadig tungt og jeg svajer lidt i ryggen under presset men det er nok meget normalt indtil styrken er der til at løfte rent. Albuerne bliver inde ved kroppen og det gør ikke ondt at lave øvelsen.  Alt i alt en god oplevelse ovenpå sidste uge. 

I aften laver jeg formentlig nogle swings med 32kg på stuegulvet efter Gry er kommet i seng. 10*10 bør vel være ok. Evt vekslende med endnu 5*3 Press 16kg

One thought on “12022017 Hjemmetræning

Skriv et svar

