Status på skulder og overarm

I hvile er det begyndt at gå lidt bedre.
Jeg er stadig øm – især når jeg rækker frem og op mod modsatte øre, men jeg er stoppet med smertestillende og har ikke tænkt mig at holde pause 2 -3 uger, som lægen foreslog.

Nu ser jeg lige hvad fysioterapeuten siger i morgen, men det er stadig min hensigt at komme i gang med træningen igen så hurtigt som muligt.
Jeg skal lige kunne bevæge armen uden vægt uden gener og så forsøger jeg forsigtigt med press 8 – 12kg.

Skriv et svar

