03022017 Program B (delvist)

Nyt program kørt delvist – jeg synes det var ok med en halv træning for at lære programmet at kende 😉

  • Led mobilitet * 2min
  • Sjip (normalt) * 2min
  • Warm up circle * 2 set
  •       Squat 16kg * 5 rep
  •       Hip bridge * 10 rep (5 sek)
  •       Halo 16kg * 5 rep
  •       Hindu push up * 5 rep
  • 1 arm swing 16kg 10 rep E.S * 5 set (ingen problemer – jeg er i tvivl om den frie hånd skal følge kuglen frem foran kroppen).
  • Kortspil 26 kort (push up urealistisk med mange – jeg foreslår alle hjerter udløser 5 Hindu push up for at blive stærkere til disse. TGU lavet med 8kg.
  • Sjip (normalt) * 500 rep (tænk sig jeg kan det).
2 thoughts on “03022017 Program B (delvist)

  1. if push ups are a problem, then I know what we’ll focus on next 🙂
    You can assign a fixed value to the cards but it sounds like probably 3 rep is more realistic than 5.
    2+3+4+5+6+7+8+9+10=54
    9*5=45
    9*3=27

  2. I’ll never speak to you again!

    Regardless if I say something is easy or hard your answer is the same: “we’ll do more of that “.

    Kind of hard sustaining positive emotions towards you Thierry :/

    😉

Skriv et svar

