15012017 Program B

Det går bedre med sjipning. Jeg kan stadig blive bedre men fik 80 rep i Hjerter 10 🙂

Det hårdeste er armrow i de høje rep hvor jeg dels ikke får venstre arm ligeså højt op som i højre side samt kompenserer ved at vride ryggen 😦


Advertisements

5 thoughts on “15012017 Program B

  1. Good , rope skipping will eventually feel relaxing 🙂
    for your rows, try doing reps 2-5 with 28kg and 6-10 with 24kg until you become overall stronger. you must also brace your core as you pull, it’s all about awareness.
    So if I am correct, tomorrow you’re starting week 3, right?
    remember to send me some videos.

    • Korrekt.
      Uge 3 og jeg synes det går ok.

      Jeg vil stadig gerne begynde med lidt vægt på TGU, så hvad med videoer af den, arm row og overhead Press?

      Hvis teknikken i TGU er ok måske lidt vægt….?

      Jeg er lidt i tvivl om jeg bruger min andel af din tid ved videoerne her på bloggen eller om du stadig gerne vil have dem på mail?

      Jeg er glad for dine råd, men vil heller ikke udnytte sig for meget.
      Vi skal gerne begge være glade for forløbet.

      • yes, no problem Andreas. Film a video of the TGU 1 e.s with shoe, and with 8kg KB. I am pretty confident you’ll be alright with 8kg, and will spot different things that with a shoe.
        and the press and row is fine.
        if you put the videos in your blog it’s fine. it all balances out in the end.

      • Forresten…

        Er grebet på KB ved TGU det samme som jeg bruger ved overhead Press ?

        Hvor jeg griber om hjørnet og lader den hvile på overarmen ca midt på kuglen?

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s