10012017 Program B

Led mobilitet * 2 min

Opvarmining * 2 set:

  • Sjip * 5 min
  • Goblet squat 16kg * 5 rep
  • Halo 16kg * 5 rep
  • Hindu push up * 5 rep

Program B:

Kortets værdi = antal reps

Jokere = 1 * TGU E.S. med sko

Billedkort = 3 * overhead press 12kg E. S. 

Es = 3 * overheads Press 12kg E. S. 

♠ Spar = Reverse lunge 12 kg KB E.S.

♣ Klør = Dødløft 32 kg KB

♦ Ruder = Arm row 28 kg KB E.S. (brugte 16 kg ved Ruder 10)

♥ Hjerter = 10 * sjipninger (* antal reps)

Sjipning tager fortsat lang tid. Idag brugte jeg et af centrets mere almindelige plast sjippetove med håndtag for at skåne fingrene, der stadig er ømme pga vabler. Det var hurtigere men også mere ubehageligt når det ramte mine knoer og skinneben. 

Samlet tid: 65 minutter (og jeg var seriøst i tvivl om jeg ville kunne gennemføre). 
Jeg laver fuld TGU med sko og det går ok. Største besvær er på vej ned igen, hvor mit knæ rammer gulvet lige hårdt nok hvis jeg havde en tung vægt i hånden. 

One thought on “10012017 Program B

Skriv et svar

