06012017 Program A (delvist)

Opvarmning:

  • Led mobilitet * 2 min
  • Sjip * 1½ sang
  • Warm up cirquit * 1 set (jeg havde glemt det skulle være 2- 3 set)
    • Squat 16kg * 5 rep
    • Hip bridge * 10 rep
    • Halo 16kg * 5 rep
    • Hindu push up * 5 rep

A * 5 set:

  • TGU med sko E.S. * 1 rep (jeg havde glemt det skulle være 5 rep)
  • Goblet squat 32kg * 5 rep (forsøgte at bruge dit vejrtræknings fif)
  • 2 hånds swing 28kg * 10 rep

B * 5 set:

  • Floor press 12kg E. S. * 6 rep (fungerede bedre med en KB i hver hånd og skiftevis)
  • Suspended sit back row * 6 – 5 -5 – 4 -4 -3 rep (den er mega hård for underarmene!)

C * 3 set:

  • Deadbug w. mousetrap * 30 sek (total fiasko – jeg kunne ikke engang ligge stille og beholde elastikken under lænden. Kun hvis jeg rykkede den op på øvre ryg eller øverste del af ballerne blev den liggende)
  • Suspended Pallof press E. S. * 5-6 rep (er det meningen den skal stramme ret meget i læggen på forreste ben? Jeg er ret overbevist om jeg laver denne forkert).
  • Warrior ISO hold * 15 sek (det er ikke meningen jeg skal op på et ben, vel Thierry?
    Det så i hvert fald ikke kønt ud, men ud over balancen er det jo ikke en tung øvelse).
  • Bottom up walk 12 kg * 15 skridt

Uden på nogen måde at sige teknikken i A er flot synes jeg selv jeg er begyndt at have styr på bevægelserne i den + B (sit back driller stadig en smule og er mega hård for underarmene).
C var en komplet fiasko – den eneste øvelse jeg i praksis fik lavet var Bottom up walk – den fungerede til gengæld ok med 12 kg og jeg kan godt se hvad den gør godt for.
Lige for en god ordens skyld er det vigtigste i denne at holde håndleddet strakt hele tiden, ikke? Og meget tæt ind mod brystkassen?
Samlet tid tæt på 2 timer.
Leo var færdig med sit program efter ca. 45 – 75 minutter.
Jeg synes det er meget lang tid. Hvor lang tid bør programmet vare?

Video af sidste rep TGU (første dag jeg forsøger at komme helt op og skoen balancerer på knoerne).
Vil det være ok at opgradere denne til en 8kg KB? (letteste competition KB der er).

Skriv et svar

