04012017 Program B 

Jeg gennemførte!! 😀

Opvarmining: 
Led mobilitet * 2 minutter

Sjip * 4 min

Goblet squat 16kg * 5 rep

Halo 16kg * 5 rep

Hindu push up * 5 rep
Kortets værdi = antal reps

Jokere = 1 * TGU E.S. med sko

Billedkort = 3 * overhead press 12kg E. S. 

♠ Spar = Reverse lunge 12 kg KB E.S.

♣ Klør = Dødløft 32 kg KB

♦ Ruder = Arm row 24 kg KB E.S.

♥ Hjerter = 10 * sjipninger (* antal reps)

Jeg forsøgte med 28kg ved ♦, men måtte gå ned i vægt da jeg ikke kunne gennemføre ti rep.
Sjipning tager stadig en del tid i programmet, da jeg ikke kan sjippe så mange gange før jeg falder i rebet, men jeg kan mærke det går fremad med antal inden jeg snubler 😉
Vablerne på tommel- og pegefingeren vidner om jeg øver mig med sjippetovet 🙂

Samlet tid: 70 minutter

One thought on “04012017 Program B 

  1. Good job Andreas!
    So now the goal for next time is to do it in under 70min 🙂 as soon as your rope skills become better it will cut a lot of time. remember it is all in the wrists.

Skriv et svar

