311122016 Program B (delvist)

Nytårsdaften og Fitness World lukker tidligt + jeg havde aftaler om at spise med venner inden nattevagt, så det blev kun til en kort træning med motions-spillet, som jeg faktisk er ret begejstret for.

Det er sjovt med det udforudsigelige i træningen (selvom jeg må indrømme sjipningen følte knapt så sjov efter en masse lunges ).

Jeg er ikke helt sikker på jeg har forstået reglerne helt, for jeg blev i tvivl om hvad esserne tæller for – jeg talte dem som 3 * overhead press E.S.

Opvarmining: 

  • Led mobilitet * 2 minutter
  • Goblet squat 28 kg * 5 rep
  • Hindu push up * 5 rep

Motions-kort:

Jeg skrev ikke start- og sluttidspunkt ned, men jeg vil tro det blev til ca. 35 minutter og jeg nåede 29 kort, uden at have alt for travlt – det er jo Nytårsaften og jeg skulle lige vænne mig til spillet 😉


Kortets værdi = antal reps
Jokere = 1 * TGU (half) E.S.
Billedkort =  3 * overhead press E. S.

♠ Spar = Reverse lunge 12 kg KB  E.S.

♣ Klør = Dødløft 32 kg KB

Ruder = Arm row 24 kg KB E.S.

Hjerter = 10 * sjipninger (* antal reps)


Overhead press med 16 kg var for tung så den lavede jeg til 12 kg gennem spillet.
Row skal være tungere – 28 / 32 kg vil nok være mere passende.
Fint med lunges og sjip, men for pokker hvor er det hårdt med sjip kort efter en masse lunges 😉

Alt i alt en sjov måde at træne på 🙂

Reklamer

One thought on “311122016 Program B (delvist)

  1. yes, aces down to jack = press.
    fine with the weight, take it at your tempo. most important in the start is that everything feels safe, and expend the safe zone when possible.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s