311122016 Program B (delvist)

Nytårsdaften og Fitness World lukker tidligt + jeg havde aftaler om at spise med venner inden nattevagt, så det blev kun til en kort træning med motions-spillet, som jeg faktisk er ret begejstret for.

Det er sjovt med det udforudsigelige i træningen (selvom jeg må indrømme sjipningen følte knapt så sjov efter en masse lunges ).

Jeg er ikke helt sikker på jeg har forstået reglerne helt, for jeg blev i tvivl om hvad esserne tæller for – jeg talte dem som 3 * overhead press E.S.

Opvarmining: 

  • Led mobilitet * 2 minutter
  • Goblet squat 28 kg * 5 rep
  • Hindu push up * 5 rep

Motions-kort:

Jeg skrev ikke start- og sluttidspunkt ned, men jeg vil tro det blev til ca. 35 minutter og jeg nåede 29 kort, uden at have alt for travlt – det er jo Nytårsaften og jeg skulle lige vænne mig til spillet 😉


Kortets værdi = antal reps
Jokere = 1 * TGU (half) E.S.
Billedkort =  3 * overhead press E. S.

♠ Spar = Reverse lunge 12 kg KB  E.S.

♣ Klør = Dødløft 32 kg KB

Ruder = Arm row 24 kg KB E.S.

Hjerter = 10 * sjipninger (* antal reps)


Overhead press med 16 kg var for tung så den lavede jeg til 12 kg gennem spillet.
Row skal være tungere – 28 / 32 kg vil nok være mere passende.
Fint med lunges og sjip, men for pokker hvor er det hårdt med sjip kort efter en masse lunges 😉

Alt i alt en sjov måde at træne på 🙂

One thought on “311122016 Program B (delvist)

  1. yes, aces down to jack = press.
    fine with the weight, take it at your tempo. most important in the start is that everything feels safe, and expend the safe zone when possible.

Skriv et svar

