29122016 Program A (delvist)

Første dag med det nye program – og jeg vidste på forhånd jeg ikke ville nå langt, da jeg var nød til at stoppe op ofte for at se videoer om hvordan øvelserne skal laves.

  • Led mobilitet * 2 minutter
  • Sjippetov * 5 minutter
  • Warm up circle * 3 set
    • squat @ 24kg * 5 rep
    • Hip bridge * 5 rep
    • Halo @ 16kg  * 5  rep (som jeg forstår det er det bevægelsen (rotationen i skuldrene) der er god og vægten nærmest underordnet
    • Hindu push up *5 rep (HÅRD!!!!)
  • A * 5 set
    • A1 TGU Half med sko E.S. * 5 rep
    • A2 Goblet squat @ 24kg * 5 rep (samme som i warm up circle???)
    • A3 KB 2-hånds swing @24kg * 10 rep

Fint at være i gang.
I min optik begynder programmet første Mandag i det nye år (2. Januar), men jeg har brug for at se videoer inden udførsel af mange af øvelserne og det gør det utroligt langsomt for mig, så det er fint nok lige at have et par dage til at danne mig en ide om hvordan øvelserne skal se ud.

Hindu push up er utrolig hård på vej frem mod gulvet.
Der kan jeg virkelig mærke forskel på alm armstrækker og denne, som er mere dynamisk i bevægelsen fremfor at isolere sig omkring bryst- og arm musklerne.

hindu-push-up

2 thoughts on “29122016 Program A (delvist)

  1. Soon you’ll know the exercises and it will go faster 🙂
    But remember, TGU is 1 on each side *5 sets.
    then you go on to squats alternated with swings, also for 5 sets. And I am sure you could do 28kg on squats next time.

Skriv et svar

