Træning med kettlebells og mobilitet

Efter at have trænet i Fitness World de sidste 18 måneder har jeg valgt at fokusere på teknikken i kettlebell og min mobilitet. 

Mit mål er primært at lære at lave øvelserne korrekt, så jeg ikke får skader og samtidig øge min styrke primært i ryggen for bedre at kunne stå imod de opgaver jeg får på mit arbejde som social- og sundhedsassistent. 

Efter at have talt med Thierry og fulgt hans 4 ugers swing program har jeg besluttet mig for fremover at bruge ham som vejleder.

Skriv et svar

