Cache med Garmin Forerunner 305

Igen idag var min datter og jeg ude at finde skatte inde fra http://www.geocaching.com.

Pga. det dårlige signal med telefonen igår brugte vi mit løbeur, som importerer cacher fra hjemmesiden uden nogle former for problemer.
Vi fandt 4 skatte med en usikkerhed på <10m, så præcisionen er i orden. Den er i hvert fald væsentlig bedre end med min mobiltelefon.

Min datter morede sig med skattejagten.
Sjovt nok betød det ikke så meget for hende at de beholdere vi fandt var så små der ikke var legetøj i dem.
Det var mere forberedelsen til skattejagten (tegningerne der skulle lægges deri)  og det at vi var sammen hun nød.

Forerunner 205 og 305 modellerne er nogle af de mest udbredte og billigste modeller til løbere, så hvis du har et gammelt et af slagsen til at ligge i skuffen kunne du da overveje om ikke det kunne bruges til en hyggelig dag sammen med dine børn.

Skriv et svar

