Hvor skal vi hen du?

PUHA!

Jeg er lige kommet hjem og har sundet mig efter aftenens løbetur.

Jeg lagde fint nok ud. En smule tung i benene men med et mål og styr på ruten dertil.
Jeg regnede med at skulle løbe omkring 12 km i march tempo.

Da jeg rundede de 5,5km begyndte maven at rumle og da jeg rundede de 6 – 7 kilometer blev jeg svimmel og så gik det ellers ned ad bakke!
Jeg havde ingen – ingen! – ide om hvor jeg løb. Jeg vidste bare at jeg var midt på en landevej hvor jeg dels var meget udsat pga. meget lidt men hurtig trafik og alt, alt for lidt lys på mig.

Jeg fortsatte med at løbe hen mod lysene men måtte konstatere jeg var på vej mod Middelfart og at jeg ville komme meget sent hjem hvis jeg skulle lade GPS uret guide mig hjem via den lille pil og afstandsmåler.

Heldigvis var der en meget flink dame der standsede da hun kunne se jeg dels havde det skidt og dels fægtede med armene.
Hun tilbød at køre mig til Fredericia. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle have gjort hvis det ikke havde været for hende!

Det er ikke for sjov med lys og nødvendigheden af at have ID på sig når man løber alene her om vinteren!
Jeg skal helt bestemt ud at købe en god refleksvest med dioder imorgen, men indtil videre håber jeg bare min mave holder op med at rotere 😦

Skriv et svar

