Anmeldelse af løbevest fra Revolution Running

For et stykke tid siden sendte Michael Naimski mig en hvid løbevest magen til den på billedet for at jeg kunne prøve den under
skandinaviske forhold.

Vesten er temmelig meget anderledes end de fleste veste jeg har set i sportsbutikker og sandt at sige har jeg fået nogle blikke mens jeg har løbet med den.

Da  Revolution Running er et engelsk firma og Michael ikke taler dansk har jeg sammenfattet mine tanker om vesten i denne PDF fil.

Skriv et svar

